Monday, March 26, 2012

saya rasa yang dah buad keputusan yang betul. :)

assalamualaikum

*pasang lagu justin bieber : BOYFRIEND

 ohh tak tak, aku tade boyfriend, kan Amin kan?  haha siapa amin? dia err, junior okayy. haha dah dah, gatai naa.
hari tu aku pegi ah karnival JOM MASUK U. okay, tipu lah kalau aku kata best gila pegi sana woo. aku tak suka tempat yang sesaksesak, haiyaa mase nak amik brochure tu pun macam setengah mati, baunya jgn cakap lahh pelbagai rasa ade.

ehem, jadi aku ade err jumpa amin mase tu, Amin lagi? haha. dia kena tinggal dgn bas,so balik lah dgn aku. wehh amin kau hutang aku aiskrim satu ! mase tu aku rilek jea duduk kat meja, amin angkutkan semua jenis brochure kat situ. then mak aku dgn bapak aku pegi carik makan aku ,amin dgn adik aku duduk kat meja situ. kitorng bukak brochure yang dah lunyai dalam beg tu.


Amin : akak, akak nak amik apa?
aku : masuk asasi dulu kot yang uitm punya.
amin: kalau cengitu, amin ikut akak lah. haha boleh?
aku : jangan nak menggedik, kau baru form 3. aliran apa pun tak tahu lagi.
amin : alahh, cemana ni, nanti kita berpisah la nanti.
aku : woii, gedik sungguh kau ni. haha bukannya tak jumpa dah.
amin : yea la . nanti dah jumpa orang baru, lupa kat amin.
aku: apsal jiwang karat kau ni? haha jgn buad lawak wehh
amin : kita belajar dulu kan akak?
aku : *senyum


yaa, kitorng rapat sebab dia , err, err, kawan baik aku. not more than that. back to the story.

aku lepas ni nak amik :

farmasi
TESL
veterinar
forensic


antara empat tu, aku paling nak TESL tapii, tak banyak ruang nak kerja, so aku amik lah pharmacist. wahh, hebadnya kerja aku nanty wuhuu, dah kbyee :))

No comments: