Friday, March 16, 2012

I had fun!

Assalamualaikum :) Aku bukak Facebook pagi tadi, and umm, aku era, sangat jealous dan budakbudaksekolah 'sana' tu. Happy sungguh korang eh Tapi kan, bila aku pikir balik,kenapa patut aku rasa jealous ? Aku Happy kat rps ni. Sosial free, cikgu yang sporting, pengetua yang nak terbaik untuk pelajar dia, and yang paaaling penting, aku ada orang yang boleh aku mengadu . Sebab technically, diorang pun tahu apa aku rasa. Homework banyak , banyak sangat koko.. And the list continues. Senior yang lepas semua rindu nak balik Rps. Sebab? Diorang rindu suasana Rps. Yes, Maybe kita sekolah dan kaum sejenis, Maybe takde thrill sekolah sepesen je semua, tapi kau tahu tak? Kita boleh cegah maksiat dan cara yang paling selamat. Boleh ke jamin kau sekolah kat situ, kau takkan kapel? Boleh jamin kau tak akan terganggu kalau kau break nanti? Boleh jamin ke kau akan boleh buad selamba bila ada dan crush kau? NOPE! I DON'T THINK SO. SO,ACT AKU NI TGH BUAD KARANGAN PASAL SEKOLAH SUKAN, SBB TU TETIBE TERBUKAK GAMBAR SEKOLAH BERLAINAN JANTINA TU. Okey, dah. Sekarang dah pukul 1.38 pagi. Elok lah kalau aku tidur sekarang kan? Bye!

No comments: