Friday, April 20, 2012

ustaz kazim

assalamualaikum :)

tadi ada ceramah. nope tade bacaan yassin hari ni. ustaz kazim datang tadi pakai baju melayu warna kuning.
wah boleh tahan handsome ustaz ni. haha

ceramah dia walaweh sempoi je, tapi bila part akhir tu, bila dia kata

kalau korang ada mak bapak lagi, jaga deme elok-elok. kita akan tahu betapa bernilainya diorang bila diorang dah tak ada nanti

time tu aku rasa mata aku dah berair dahhh, auni kat sebelah pun dah feeling habis.

terima kasih ustaz kazim. sekarang baru saya sedar kenapa mak saya suka berleter dua tiga jam. mak saya sayang kat saya. dia nak tengok anak dia bahagia nanti.

ayah saya selalu busybody tengok pesbuk saya, rupanya dia nak lindungi saya dari kena tipu dgn orang lain.

terima kasih mama, abah, shila tahu shila tak sempurna , tapi mama dgn abah yang buad shila rasa sempurna.

shila tak boleh bayangkan kalau mama dgn abah pergi tinggalkan shila dgn naim. shila mintak maaf kalau selalu susahkan abah, buad mama marah.shila tahu mama abah ada tekanan kat tempat kerja, kalau shila tak ada, siapa lagi nak dengar leteran mama abah. kalaulah shila pergi dulu, shila akan pastikan sebelum shila pergi, mama dgn abah bahagia dgn kejayaan shila. itu janji shila :)

No comments: