Sunday, February 3, 2013

borang UPU?

ASSALAMUALAIKUM.

WAHAI PENDUDUK KAMPUNG , SUDAHKAH ANDA MENGISI BORANG UPU? BETA BELUM. Bukan aku nak hantar lambat-lambat, semua ni kena fikir dulu, nak pilih universiti mana, course ape, ape kelayakan kalau nak masuk, jarak tu jauh ke tak, semua tu kena fikir betul-betul. jgn main tibai je. sbb tu tempoh nak isi tu lama. sampai lepas keluar result pun boleh isi lagi. okay itu untuk 95's la, yg lain aku tak tahu lagi.

so lepas fikir punya fikir, bincang dgn parents aku elok-elok,aku decide nak ambik sains kesihatan or kira medic ah senang. nak jadi doktor tu ehem tak la kot, medical assistant maybe? mase aku pikir , best pulak ambik medic ni, aku minat biology so tak de masalah la kot, but again, minat tak semestinya boleh jamin kejayaan seseorg. mula-mula mcm tak nak je nak ambik sains kesihatan ni tapi bila pikir pikir, semua jalan dah ade,so i was like..


*goyang sekali haha


so by the end of the week aku akan isi borang ni. takut ah pulak tunggu result keluar ni, do ape kate kita ramai-ramai masuk HOGWARTS? aku kompem jadi pelajar cemerlang sebab aku hafal semua scene haha


haha,so driving class dah habis. aku sekarang duduk rumah tengok tv, pasang twitter*acano pasang twitter, bukak facebook, main kucing. mengada kucing zaman sekarang ni, bila aku keluar rumah je kejar aku mintak ikan.




No comments: