Tuesday, January 29, 2013

vroomm vroomm



Assalamualaikum !


title post mcm budak kecik . haha. so lepas ni tinggal lagi tiga jam nak belajar driving. Bukit, side parking, dgn three pointer boleh ah kot. yg jalan tu fail lagi. almaklumlahh aku ni cepat mengelabah. haha nak tukar gear pun tak tekan clutch haha. bila kat litar elok je. haha. Ramai kot yg hon aku.

anywayy. HAPPY BIRTHDAY WAHAI EVA HASHIM. kau dah tua, buat cara org tua okay makcik? haahaa.kurang ajar gila.

tadi kann ehemm kann, jumpa sorang budak ni dia tgh drive masuk and aku drive keluar, bertembung kat pintu LSA tu, dia pandang aku, angkat tangan and and dia senyum. wehh, itu bukan sebarang senyum. selama ni , aku dgn kawan aku usha je dia, tak pernah sekali pun dia senyum . kawan dia buat lawak pun dia buat tak tahu je, kira cool gila ah. rambut tak pernah tak kemas. rambut mcm amar asyraf tuu

amar asyraf , maigaad
haa , pastu bila jalan, tunduk je bila org tegur dia jawab yg mana perlu je. haihh. mmg cool habis ah. then today dia SENYUM yeee SENYUM. baru aku tahu selama ni dia ada lesung pipit kat dagu. dalam pulak tu. disebabkan senyuman dia tu, aku sikit lagi nak terbabas. haa okay hiperbola sila abaikan.



aku senyum ah sorang-sorang tadi and pakcik mior tegur,

haaa, meroyan laa tuu. tahu lah budak tu handsome . 


haha, kbyeee

No comments: