Thursday, December 27, 2012

THE RESULTS ARE IN.

ASSALAMUALAIKUM.

wahh lama gila tak update kot. lepas Spm ni aku rasa keje aku menggemukkan diri dan err, banyak buang masa . haha sukahati aku laa kan kann?

so I got my phone back, dan aku text non stop dgn eva, zarep, ain. yurm tu kenkadang je. selalu sangat hilang . haishh. guess what? aku dah start driving class. ceramah 5 jam tu dah selesai, sekarang tunggu nak buat computer test je. so my life IS boring and I need something .

aku nak kerja kat mydin tu, mak aku tak bagi sbb takde sape nak hantar aku. anyway, back to the main topic. CONGRATULATIONS  NOR ANISAH! Keep it up, and don't ever give up. you have a bright years ahead. it's just PMR,, don't worry to much.

err, kenapa aku speaking secara berlebihan ni? ni semua salah internet. Tiap-tiap hari tengok wayang online. haha internet dipersalahkan..

No comments: