Monday, June 4, 2012

goodbye crush :'(

assalamualaikum,

tak saya tak sihat hari ni. tekak saya ada ulser jadi siapa yang call saya tadi saya buat dunno je sbb tak de guna pun kalau saya angkat, bukan boleh keluar suara pun. anyway, semalam saya baru balik kedah hantar mama. sorry ma, shila tak turun hantar beg ma, shila tak larat sangat semalam.

mesti kome pelik, ape kene mengena title dgn ulser tekak ni? ni teman ceghite ler ni.
kelmarin,waktu duduk dekat lobby hotel, aku dgn adik aku usik budak kecik ni, nak buad macam mana? siapa suruh budak tu comel sangat?then, gelak punya gelak, *adehh aku terjatuh longkang yang gedabak kat depan hotel tu. mase tu kepala aku jadi bengong. ape dah jadi? kenapaaa? kenapaaa aku jatuh?

             mase
                          tu 
                              aku
                                      rase 
                                    MALU 
                                                 sangat!


adeh, then ade sorang pekerja kat hotel tu tolong angkat aku. mula-mula aku tak perasan sangat muka dia, then masa masuk kat lobby balik, aku tengok muka dia, wahh, ini sangat hebakk!

handsomenya woi! muka macam cina tapi cakap loghat kedah, makaih teringat kat matluthfi. aww..
okay dah jgn gedik sangat. rupa-rupanya budak kecik yang kena usik tu adik dia. oh myyy englishh!

" tu laa , hang duk kacau adik aku lagi, kan dah kena bala. len kali duk diamdiam." suka betul aku dengat mamat ni membebel   -__-'

then jumpa dia lagi esok pagi, tapi mase tu aku sakit tekak, so aku rase mcm nak hempuk semua orang. muka masam semacam je mase tu. then nampak mamat tu lagi. dia tanya "hang okay ? sakit lagi ka?"
macam mana nak jawab ni hoi? sakit nii. then adik aku tukang jawab, dia sakit tekak, so talk to the hand.

ewah sopannya adik aku kan? then aku senyum je kat dia, dia balas senyum balik, haha kome jangan jeles, aku tahu kome jeles. then mase aku balik tak nampak pun dia, aduh dah hilang semua crush kat ipoh ni ha, aku nampak dia je. susah betul jadi perempuan ni .





No comments: