Monday, May 21, 2012

miracle

assalamualaikum.

err okay , semalam aku sembahyang, aku doa. then tibatiba aku rasa doa aku dah termakbul. aku dah tak ada langsung perasaan kat dia. aku rasa bebas sangatsangat, alhamdulillah! haha

okay lepas tu aku doa, lembutkan hati aku, jauhkan aku dari orang yang khianat dgn aku. jiran yang selalu kutukkutuk aku pun dah pindah pagi tadi. alhamdulillah ! haha

so, ini salah satu doa yang aku mintak tiaptiap hari.

pagi tadi aku terdengar mama doa " ya Allah , permudahkan segala urusan anakku.."
then pagi tadi , aku rilek jea, start exam pun tak rasa takut mcm harihari lain. semua yang aku revise semalam, semua lancar je aku tulis. alhamdulillah !

baru tadi aku cakap dlm hati, aku nak beli chocolate balik nanty, wan tanya, " WEH KAU SUKA CHOCOLATE TAK?"

haha, seronoknya bila doa kita dimakbulkan kan? rahsia dia satu jea : jangan berhenti percaya padaNya.

and uhh aku rindu semua ni. 

No comments: