Wednesday, December 14, 2011

berhabuk =='

assalamualaikum wahai rakyat jelata.

*fuhh*fuhh. Lari 400 meter ingat tak penat ke?
terima kasih coach, suka betul korang seksa kitorang kan. fitness la hape lah. taekwondo lagi lah, minggu lepas rasa nak mati. anywayy, badan aku yang debab macam dipam-pam kembali kurus melidi.

stamina pun semakin okay, kalau dulu lari laju 100 meter pun macam nak mati. sekarang rilek jea.*cewahh.
then hari tu pegi sekolah adik aku , buad apa entah aku tak ingat, ada sorang senior ni tegur aku dgn adik aku.

senior : eh tajol? kenapa dtg sekolah? rindu abg ke? haha * suara dalam gila nak mati
adik    :rindu abg ? tak hingin ah. haha.
senior : aik, siap bawak adik lagi tu

*dlm hati aku : adik? whatthe? ADIKK? aku kakak dia lah gila, aku ni kecik sgt kea? T.T

adik : adik? saya anak bonsgu lah abg. ni kakak saya. dia sejak dulu mmg dah terbantut.

*papppp*

pukulan hebad lagi berapi aku hinggapkan kat belakang adik aku sampai dia tersungkur .* aku tahu aku hebad*


aku dgn marah gilaa betul tak tipu, terus masuk kereta.

adik aku pun sambung mengumpat pasal aku . then dia masuk kereta, " kakak, abg shaqib kirim salam".
nampak macam aku peduli ke? dah la ckp aku ni pendek. pantang woo.adika aku sepanjang jalan nak bali ipoh asyik cakap pasal dia non stop. dia baik lah, ketua umum lah, dia pandai lah, dia form 5 lah, badan dia berketul lah, hebad dalam sukan lah


okay. jgn cakap pasal dia dah. Rimas.

sebenarnya aku tak tahu apa nak tulis sbb tu post kali ni macam bongok semacam. haha, baju sekolah dah beli? aku start beli semalam, semua ada, just kain coklat tade lagi.

okay otak aku mendap cuticuti cm ni :))

















No comments: